Des de l’Ajuntament de Ripoll s’ofereix una eina d’informació per als vilatans i vilatanes, totalment gratuïta, anomenada ‘RIPOLL INFORMA’, a través de la qual el consistori es pot comunicar amb la població mitjançant el servei de missatgeria instantània WhatsApp.
Es tracta d’un xat UNIDIRECCIONAL, a través del qual s’envien missatges curts i enllaços amb informació sobre l’actualitat de la vila, incidències, agenda d’activitats o serveis municipals.
Com donar-se d’alta?
- Afegir als contactes del telèfon mòbil el número 686 35 69 61 amb el nom de ‘RIPOLL INFORMA’ (molt important, ja que si no es guarda el contacte no es reben els missatges!)
- Enviar un WhatsApp al número 686 35 69 61 amb la paraula ALTA, nom i cognoms i el DNI (Exemple: Anna Roura Colomer, 33388899J).
Automàticament, es produirà l’ALTA al servei i en les properes hores o dies ja es començaran a rebre els missatges. Cada contacte que es dona d’alta s’afegeix a una llista de difusió a través de la qual es van enviant els missatges. La privacitat de tothom està garantida, ja que els números quedaran ocults i ningú més els podrà veure. Des del RIPOLL INFORMA només s’enviaran missatges, fotos o enllaços, no es contestaran consultes.
Les dades personals facilitades a l’Ajuntament no s’utilitzaran per a cap altra gestió ni es facilitaran a cap organisme extern, només serviran per crear un registre d’aquest servei d’informació.
Des del servei s’envien com a màxim 1 o 2 missatges cada dia, entre les 9 h del matí i les 21 h del vespre, excepte quan hi hagi alguna situació d’urgència o especial interès. El RIPOLL INFORMA pretén ser un complement a tota la informació que ja es facilita a través de les xarxes socials i de la web municipal de l’Ajuntament, oferint un mitjà molt més ràpid i fàcil per als vilatans/es, ja que cada dia podran rebre al seu telèfon el més destacat que passa a la vila.
Per donar-se de baixa del servei, només cal enviar un correu electrònic a comunicacio@ajripoll.cat amb el text “BAIXA RIPOLL INFORMA”, a més del nom, cognom i DNI. A partir del moment de la baixa no rebran més informació per aquest canal.
Als tres Punts Òmnia de la vila, qui ho necessiti pot demanar assessorament o ajuda per tal de donar-se d’alta o de baixa del servei.