‘Ripoll per #compartir’ és l’eslògan per la campanya de promoció turística d’aquest estiu i tardor

Aquest matí la regidora de Turisme, Manoli Vega i la tècnica de Turisme de l’Ajuntament de Ripoll, Virtu Cuadros han presentat la nova campanya de promoció turística, que serà vigent des d’avui mateix i fins al 30 de novembre de 2020.

Sota l’eslògan “Ripoll per #compartir” el que es persegueix és, per una banda  fidelitzar el turista que ens visita i que torni fora de temporada,  i per l’altra que faci difusió de tot el que Ripoll ofereix  al seu cercle familiar i d’amistats. En aquest sentit, Manoli Vega ha volgut remarcar que “busquem que la gent tingui ganes de tornar i que difongui tot el que es pot trobar a la nostra vila”. També ha afegit que “s’ha pogut fer gràcies a la participació d’establiments del nostre municipi i que per tant també és compartida en aquest sentit”.

Per aconseguir aquests resultats s’ofereix al visitant un seguit d’avantatges en  establiments i recursos culturals de la vila. Concretament trenta-cinc vals de descomptes i obsequis per bescanviar als comerços, restaurants i serveis adherits, presentats en un embalatge atractiu. Es tracta d’una postal doble de Ripoll que conté els vals de descompte. Aquests es poden utilitzar fins al 30 de novembre i no són personals. Per tant es poden utilitzar en una altra estada al nostre municipi  o es poden regalar i  així fer difusió del nostre territori.

Una de les parts de la  postal es pot utilitzar per enviar (ja conté un escrit explicant que l’estada a Ripoll ha estat magnífica) o per guardar de record. Virtu Cuadros ha explicat que “hem buscat un embalatge que lligui el passat i el futur, per això hem jugat amb la forma clàssica que seria enviar una postal i hem afegit a l’eslògan, la imatge gràfica d’un hastag, que és un element clau de la comunicació actual”.

Aquesta promoció s’oferirà a totes les persones que estiguin allotjades als establiments col·laboradors i les persones que entrin al conjunt monàstic i/o museu Etnogràfic, fins al 30 de novembre de 2020. Quan a les promocions dels establiments adherits va en funció de cada un.

Els establiments col·laboradors són:

Museu Etnogràfic, Conjunt Monàstic, Hotel Solana del Ter, La Trobada Hotel, Mas el Mir, Mas les Isoles, Castell de Llaés, El Cubell, 3 Habitatges d’ús Turístic, 6 apartaments de Can Salvans Apartaments, Astrolabi Guest House, Testamatta, Braseria el Molí, Trot de Cavall, Restaurant Perla, Els “Amigos”, Reccapolis, La Barricona, Hostal la Serra de Llaés, Can Villaura, Bicicletes Pirineus, Rellotgeria-joieria Can Casademunt, Rituels du Monde.

Galeria d’imatges