Un any més Ripoll Comerç, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Ripoll, promou la campanya Black Friday. En aquesta edició, es torna a apostar per revertir les accions en el petit comerç i que les persones participants apostin per invertir en la nostra xarxa comercial local.

Del 21 al 30 de novembre, els establiments adherits a la iniciativa oferiran descomptes i ofertes i, a més a més, totes aquelles compres superiors a 10 euros participaran en el sorteig de dos premis de 200 euros que es podran gastar en els comerços participants. Com a novetat aquest any es faran dos sortejos, un per a les persones que han dipositat els tiquets a les urnes i l’altre, per als que han optat per participar en el sorteig omplint el formulari online.

A més a més, enguany també es vol premiar l’originalitat a les xarxes, promovent un concurs d’Instagram durant els mateixos dia de la campanya als comerços. Es premiarà la fotografia/REEL més original que s’hagi fet en algun dels comerços participants a la campanya. Serà imprescindible etiquetar @ripoll.comerc i incloure el ‘hashtag’ #BlackFridayRipoll2022. Els guanyadors es coneixeran divendres dia 2 de desembre, preludi de la Fira de Nadal i de la Joguina Artesana de Ripoll, que tindrà lloc del 3 al 6 de desembre.

La voluntat és que aquesta campanya comercial repercuteixi en el comerç de proximitat al llarg dels seus 10 dies de durada i que els agraciats puguin beneficiar-se del premi de cara les compres de Nadal (compres vàlides fins al dia 7 de gener als comerços adherits a la campanya).

Des de fa anys que el comerç de Ripoll se suma a aquesta campanya coneguda com el Divendres Negre, amb la voluntat de posar en valor la xarxa comercial de proximitat. L’any passat una seixantena de comerços es van adherir a l’anterior campanya del Black Friday.

Per a més informació, podeu enviar un correu electrònic aquí: ubr@uier.org