Ahir a la tarda, l’alcalde Jordi Munell, va rebre a  8 agents de viatge i 4 mitjans americans que van visitar Ripoll, en el marc d’un viatge de familiarització organitzat per l’Agència Catalana de Turisme el qual pretén donar a conèixer l’oferta d’art romànic català en el mercat americà, i promocionar el nostre municipi com a referent cultural i patrimonial.

Amb aquest objectiu la visita es va centrar principalment a conèixer el conjunt monàstic de Ripoll, inclòs en la Ruta del Romànic de l’Agència Catalana del Patrimoni, de la mà de l’Agència Ripollès Desenvolupament. El sopar i l’allotjament també va ser en el mateix municipi cercant sinergies amb el territori i mostrant allò que es pot oferir des de casa nostra.

Aquesta acció s’emmarca en el pla d’accions del club de màrqueting Cultura i identitat del Patronat i l’Any del Turisme Cultural 2019, que pretén, entre d’altres, Fomentar la creació d’una oferta de qualitat orientada a una demanda de qualitat, a partir de la transformació dels recursos culturals en productes turístics vendibles.