L’Oficina d’Atenció Energètica de Ripoll continua oferint els seus serveis telemàticament, si teniu
dubtes sobre els vostres subministraments energètics o sobre possibles mesures d’aplicació fruit
de situació actual d’emergència degut al COVID-19 us podeu posar en contacte per correu
electrònic a oaeripolles@gmail.com i el tècnic es posarà en contacte amb vosaltres.

Entre les funcions de l’Oficina d’Atenció Energètica destaquem:
– Informació sobre les diferents ajudes i bonificacions disponibles
– Assessorament a la població per a entendre i millorar els contractes dels seus
subministraments d’energia (electricitat, gas,…) i d’aigua, mitjançant l’anàlisi de tarifes,
potència contractada,… i la resta de factors que intervenen en el l’import final de les
factures.
– Donar a conèixer aquelles intervencions i hàbits que poden ajudar a estalviar energia i
aigua a la llar, comerços,…
A més, també us atendrà i resoldrà dubtes sobre les mesures específiques que l’estat i les
companyies estan prenent per fer front a la situació d’emergència:
– Descomptes en el consum.
– Bo Social per a autònoms.
– Aplaçaments en el pagament de les factures per autònoms i pimes
– Garantia de subministrament a totes les llars
– Renovació Bo Social

Per tal agilitzar els tasques d’assessorament es recomana exposar al correu electrònic amb
claredat l’assumpte de la consulta i adjuntar una fotografia la darrera factura dels
subministraments a que fan referència. Si ho desitgeu podeu deixar un telèfon de contacte.

Descarrega la informació